Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
+4
axeMaltesse
mataman
GTPL_oldboy1957
sebaws
8 posters
Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Sro Lut 07 2018, 17:40
NA EVENT
LAMBORGHINI Super Trofeo
lamborgini.jpg
REGULAMIN I LISTA TORÓW
1Silverstone.jpg
2Monza.jpg
3Laguna.jpg
4Fuji.jpg
5Imola.jpg
6Donikton.jpg
1. Ustawienia rozgrywki:
Data w grze – Czerwiec Lipiec 2018
Progres czasu x5
Godzina startu w grze 18:00
Progres pogody - dopasowane do wyścigu
4 Sloty pogody
A więc tak. Chcę wprowadzić małą zmianę pogodową. Będzie dostępnych 6 slotów pogody.
1 słonecznie
2 lekkie zachmurzenie
3 lekka mgła
4 duże zachmurzenie
5 pochmurno
6 deszcz
I tak ja w niedzielę na swoim kanale YouTube https://www.youtube.com/user/sebaws98 o godzinie 20:30 live losuje wszystkie 4 słoty pogodowe przy pomocy kostki . I tak pogody przypisane do numerów od 1 do 6 jak powyżej. Zobaczymy jak to wyjdzie teraz ;
Asysty fabryczne
Zuzycie opon realistyczne
Zuzycie paliwa realne.
Widok tylko z kokpitu lub kasku.
Linia pomocnicza wyłączona.
Usterki mechaniczne - włączone
Pełne uszkodzenia samochodu przy kolizjach.
Start LOTNY
Kółko FORMUJĄCE
Obowiązkowy jedna wizyta w boksie ( wymiana opon , paliwo dowolnie)
Start Lobby: 21:00 Czasu PL
Zaczynamy od 15 min Quali.
następnie Wyścig trwający 1 H
Podstawą do ścigania w naszych Ligach jest znajomość regulaminu wyścigowego oraz zasady Fair Play.
Restarty
tylko gdy wypadnie 50% pokoju
decyduje Host
4. Kary:
4a. Żeby zdyscyplinować uczestników do czystej jazdy na torze, sytuacje sporne będą oceniane przez sędziów (Oldboy Matmann Gebskyt ), którzy mogą przyznać punkty karne. Na ten sezon mamy dodatkowo 2 Sędziów Cienia! Nie podamy wam kto to jest. Będą oni mieli dokładnie takie same prawa jak inni sędziowie! Dlatego uważajcie na każdym kroku bo za wami lub przed wami może jechać sędzia!
4b. Na złożenie oficjalnego wniosku o kare mamy 48h od wyścigu. Na składanie wniosku będzie dedykowany topic Prosimy o cierpliwość z werdyktami będą pojawiać się najpóżniej do soboty godziny 23:59 . .
4c. HEADSET (hs) podczas wyścigu oraz kwalifikacji musi być wyłączony. Za nie przestrzeganie grozi kara punktowa lub cofnięcie na starcie w następnym R2
Pod czas kwalifikacji dozwolone jest użycie headset w momencie gdy ktoś znajduje się na szybkim kółku i prosi zawodnika przed sobą aby mu ustąpił .
Niestosowanie się do tego przepisu oznacza DSQ lub punkty karne 5-25 pkt. Wyjatkiem kiedy mozna uzyc hs jest karambol na torze lub naprawde powazne zagrozenie!
5. Rekrutacja i nabór nowych zawodników.
Rekrutacja trwa w czasie zapisów do eventu. Po tym czasie nie można dołączyć do ligi. Po zakończeniu zapisów tworzy sie pokoje do których gracze są przypisywania na stałe na cały event Wykorzystujemy możliwość prowadzenia ligi w grze. Jakiekolwiek zamiany powodują że znika możliwość odbycia kwalifikacja przed daną rundą
6.Podział na pokoje:
Na dzień dzisiejszy wpływ na podział pokojów będzie miała kolejność zapisów. Zobaczymy generalnie ile osób zapisze się ponieważ ostatnio panuje tendencja spadkowa w liczbie graczy
Organizatorem Ligi są ( sebaws , axeMaltesse)
7 Startując w naszych ligach , akceptujesz nasz Regulamin, nie stosowanie się lub jego łamanie, negowanie , będzie skutkowało wyrzuceniem przez organizatora z naszych Lig.
8 . W sytuacji gdy tor Jest zimny a warunki suche zakaz używania opon deszczowych .
LAMBORGHINI Super Trofeo
lamborgini.jpg
REGULAMIN I LISTA TORÓW
1Silverstone.jpg
2Monza.jpg
3Laguna.jpg
4Fuji.jpg
5Imola.jpg
6Donikton.jpg
1. Ustawienia rozgrywki:
Data w grze – Czerwiec Lipiec 2018
Progres czasu x5
Godzina startu w grze 18:00
Progres pogody - dopasowane do wyścigu
4 Sloty pogody
A więc tak. Chcę wprowadzić małą zmianę pogodową. Będzie dostępnych 6 slotów pogody.
1 słonecznie
2 lekkie zachmurzenie
3 lekka mgła
4 duże zachmurzenie
5 pochmurno
6 deszcz
I tak ja w niedzielę na swoim kanale YouTube https://www.youtube.com/user/sebaws98 o godzinie 20:30 live losuje wszystkie 4 słoty pogodowe przy pomocy kostki . I tak pogody przypisane do numerów od 1 do 6 jak powyżej. Zobaczymy jak to wyjdzie teraz ;
Asysty fabryczne
Zuzycie opon realistyczne
Zuzycie paliwa realne.
Widok tylko z kokpitu lub kasku.
Linia pomocnicza wyłączona.
Usterki mechaniczne - włączone
Pełne uszkodzenia samochodu przy kolizjach.
Start LOTNY
Kółko FORMUJĄCE
Obowiązkowy jedna wizyta w boksie ( wymiana opon , paliwo dowolnie)
Start Lobby: 21:00 Czasu PL
Zaczynamy od 15 min Quali.
następnie Wyścig trwający 1 H
Podstawą do ścigania w naszych Ligach jest znajomość regulaminu wyścigowego oraz zasady Fair Play.
Restarty
tylko gdy wypadnie 50% pokoju
decyduje Host
4. Kary:
4a. Żeby zdyscyplinować uczestników do czystej jazdy na torze, sytuacje sporne będą oceniane przez sędziów (Oldboy Matmann Gebskyt ), którzy mogą przyznać punkty karne. Na ten sezon mamy dodatkowo 2 Sędziów Cienia! Nie podamy wam kto to jest. Będą oni mieli dokładnie takie same prawa jak inni sędziowie! Dlatego uważajcie na każdym kroku bo za wami lub przed wami może jechać sędzia!
4b. Na złożenie oficjalnego wniosku o kare mamy 48h od wyścigu. Na składanie wniosku będzie dedykowany topic Prosimy o cierpliwość z werdyktami będą pojawiać się najpóżniej do soboty godziny 23:59 . .
4c. HEADSET (hs) podczas wyścigu oraz kwalifikacji musi być wyłączony. Za nie przestrzeganie grozi kara punktowa lub cofnięcie na starcie w następnym R2
Pod czas kwalifikacji dozwolone jest użycie headset w momencie gdy ktoś znajduje się na szybkim kółku i prosi zawodnika przed sobą aby mu ustąpił .
Niestosowanie się do tego przepisu oznacza DSQ lub punkty karne 5-25 pkt. Wyjatkiem kiedy mozna uzyc hs jest karambol na torze lub naprawde powazne zagrozenie!
5. Rekrutacja i nabór nowych zawodników.
Rekrutacja trwa w czasie zapisów do eventu. Po tym czasie nie można dołączyć do ligi. Po zakończeniu zapisów tworzy sie pokoje do których gracze są przypisywania na stałe na cały event Wykorzystujemy możliwość prowadzenia ligi w grze. Jakiekolwiek zamiany powodują że znika możliwość odbycia kwalifikacja przed daną rundą
6.Podział na pokoje:
Na dzień dzisiejszy wpływ na podział pokojów będzie miała kolejność zapisów. Zobaczymy generalnie ile osób zapisze się ponieważ ostatnio panuje tendencja spadkowa w liczbie graczy
Organizatorem Ligi są ( sebaws , axeMaltesse)
7 Startując w naszych ligach , akceptujesz nasz Regulamin, nie stosowanie się lub jego łamanie, negowanie , będzie skutkowało wyrzuceniem przez organizatora z naszych Lig.
8 . W sytuacji gdy tor Jest zimny a warunki suche zakaz używania opon deszczowych .
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Pią Lut 09 2018, 15:25
Gustaw szkoda że wniosku nie złożyłeś bo bardzo niebezpieczna sytuacja dzieki tobie nic się nie stało a Tomek powinien oddac pozycję
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Pią Lut 09 2018, 20:00
Jedyny temat z "Dyskusją" w nazwie to ten, więc ...
Sebaws napisał - "...Wniosek Mietka dla sędziów jest prosty do rozpatrzenia. Winny jest Oldboy i dostaje kare -10 punktów za te sytuacje : " Manewr polegający na wejściu po wewnętrznej samochodu, który rozpoczął manewr skrętu, a bez wypracowanego istotnego overlap'u, jest czasem określany jako "barge passing". Jest to wysoce ryzykowny manewr, zarówno dla Ciebie, jak i dla innych. Jeżeli spowodujesz wtedy wypadek, nie masz żadnych praw."
Informuję uprzejmie szanownych kolegów arbitrów, że werdykt w sprawie przekroczenia zasad powinien zapadać na podstawie obowiązującego w wyścigu regulaminu. Przypominam również, że w wyścigu którego dotyczył w/w wniosek obowiązywał Regulamin wyścigowy https://psrace.forumpolish.com/t18-zasady-zachowania-sie-na-torze w którym to regulaminie nie ma wymienionego w uzasadnieniu zdania. Zdanie to pochodzi z zasad CRC, które nie były w tym wyścigu obowiązujące i nie mogą być użyte do uzasadnienia werdyktu.
Zatem ponieważ werdykt zapadł na podstawie innego regulaminu niż w wyścigu obowiązujący, domagam się jego anulowania z powodów formalnych i wydania werdyktu na podstawie obowiązującego regulaminu, wraz z uzasadnieniem do tego werdyktu.
Dodam również, że dopisek o nieodwołalności decyzji, umieszczony po werdyktach, nie ma w tym przypadku zastosowania, gdyż mój wniosek o anulowanie werdyktu nie jest podyktowany niewłaściwą oceną przez arbitrów sytuacji na torze, a brakiem podstawy prawnej takiego werdyktu. Bo nie można w wyścigu stosować jednego regulaminu, a sytuacji spornych ocenić na podstawie innego. Dodam, że ewentualna kara jak i jej wysokość jest mi w tym przypadku całkowicie obojętna i chodzi jedynie o niezgodne z zasadami działania arbitrów, bo kto jak kto ale to właśnie arbitrzy powinni dawać przykład przestrzegania zasad.
Oceniając tę sytuację jako atak bez overlapu arbitrzy mogliby taką decyzję uzasadnić następującymi punktami obowiązującego Regulaminu wyścigowego:
I.4. Próba ataku bez "prawidłowego overlapu" nie jest zabroniona pod warunkiem, że atakujący ma miejsce w zakręcie na taki atak, nie doprowadzi do kontaktu bądź kolizji z atakowanym, nie stworzy dla niego sytuacji niebezpiecznej i w żaden sposób nie zakłóci jego linii jazdy.
I.5. Kierowca atakujący bez "prawidłowego overlapu" nie ma żadnych praw w zakręcie, w którym podjął taką próbę, z zastrzeżeniem pkt.J.3. W przypadku wyprzedzenia i uzyskania pozycji z przekroczeniem zasad zawartych w pkt.I.4. kierowca atakujący ma obowiązek oddania tak uzyskanej pozycji.
Jednak w takim przypadku arbitrzy muszą udowodnić, że najpóźniej w punkcie skrętu, który to punkt jest zdefiniowany tak:
B.4. „punkt skrętu” – miejsce, w którym samochód jadący z optymalną prędkością i po optymalnej linii wyścigowej (a nie samochód Mietka) rozpoczyna manewr skrętu.
nie miałem overlapu, którego definicja brzmi tak:
B.5. „overlap” – taka pozycja pojazdu atakującego względem atakowanego, w której przód pojazdu atakującego znajduje się w świetle pojazdu atakowanego, co najmniej w 1/2 jego długości.
W przypadku, gdy arbitrzy nie udowodnią zarzutu braku prawidłowego overlapu nie będzie podstawy do takiego zarzutu i orzeknięcia kary.
Sebaws napisał - "...Wniosek Mietka dla sędziów jest prosty do rozpatrzenia. Winny jest Oldboy i dostaje kare -10 punktów za te sytuacje : " Manewr polegający na wejściu po wewnętrznej samochodu, który rozpoczął manewr skrętu, a bez wypracowanego istotnego overlap'u, jest czasem określany jako "barge passing". Jest to wysoce ryzykowny manewr, zarówno dla Ciebie, jak i dla innych. Jeżeli spowodujesz wtedy wypadek, nie masz żadnych praw."
Informuję uprzejmie szanownych kolegów arbitrów, że werdykt w sprawie przekroczenia zasad powinien zapadać na podstawie obowiązującego w wyścigu regulaminu. Przypominam również, że w wyścigu którego dotyczył w/w wniosek obowiązywał Regulamin wyścigowy https://psrace.forumpolish.com/t18-zasady-zachowania-sie-na-torze w którym to regulaminie nie ma wymienionego w uzasadnieniu zdania. Zdanie to pochodzi z zasad CRC, które nie były w tym wyścigu obowiązujące i nie mogą być użyte do uzasadnienia werdyktu.
Zatem ponieważ werdykt zapadł na podstawie innego regulaminu niż w wyścigu obowiązujący, domagam się jego anulowania z powodów formalnych i wydania werdyktu na podstawie obowiązującego regulaminu, wraz z uzasadnieniem do tego werdyktu.
Dodam również, że dopisek o nieodwołalności decyzji, umieszczony po werdyktach, nie ma w tym przypadku zastosowania, gdyż mój wniosek o anulowanie werdyktu nie jest podyktowany niewłaściwą oceną przez arbitrów sytuacji na torze, a brakiem podstawy prawnej takiego werdyktu. Bo nie można w wyścigu stosować jednego regulaminu, a sytuacji spornych ocenić na podstawie innego. Dodam, że ewentualna kara jak i jej wysokość jest mi w tym przypadku całkowicie obojętna i chodzi jedynie o niezgodne z zasadami działania arbitrów, bo kto jak kto ale to właśnie arbitrzy powinni dawać przykład przestrzegania zasad.
Oceniając tę sytuację jako atak bez overlapu arbitrzy mogliby taką decyzję uzasadnić następującymi punktami obowiązującego Regulaminu wyścigowego:
I.4. Próba ataku bez "prawidłowego overlapu" nie jest zabroniona pod warunkiem, że atakujący ma miejsce w zakręcie na taki atak, nie doprowadzi do kontaktu bądź kolizji z atakowanym, nie stworzy dla niego sytuacji niebezpiecznej i w żaden sposób nie zakłóci jego linii jazdy.
I.5. Kierowca atakujący bez "prawidłowego overlapu" nie ma żadnych praw w zakręcie, w którym podjął taką próbę, z zastrzeżeniem pkt.J.3. W przypadku wyprzedzenia i uzyskania pozycji z przekroczeniem zasad zawartych w pkt.I.4. kierowca atakujący ma obowiązek oddania tak uzyskanej pozycji.
Jednak w takim przypadku arbitrzy muszą udowodnić, że najpóźniej w punkcie skrętu, który to punkt jest zdefiniowany tak:
B.4. „punkt skrętu” – miejsce, w którym samochód jadący z optymalną prędkością i po optymalnej linii wyścigowej (a nie samochód Mietka) rozpoczyna manewr skrętu.
nie miałem overlapu, którego definicja brzmi tak:
B.5. „overlap” – taka pozycja pojazdu atakującego względem atakowanego, w której przód pojazdu atakującego znajduje się w świetle pojazdu atakowanego, co najmniej w 1/2 jego długości.
W przypadku, gdy arbitrzy nie udowodnią zarzutu braku prawidłowego overlapu nie będzie podstawy do takiego zarzutu i orzeknięcia kary.
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Sob Lut 10 2018, 05:50
A powiedz mi czym rozni się Twoj pierwszy film z wnioskiem od Mietka ?? Bo dla mnie niczym ale Ty uważasz że tomek nie powinien tak atakować ale ty mozesz. No poprodtu nie mogę hahaha . Widzę że to byl błąd brac regulamin stworzony przez Ciebie bo interpretuje szybko go po swojemu. Reszta sedziow podjęła decyzję
- mataman
- Posts : 129
Reputacja : 16
Join date : 07/02/2018
Location : Warszawa
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Sob Lut 10 2018, 10:39
W naszej lidze obowiązują także zasady CRC panie Old. Kara pozostaje i temat uważam za zamknięty.
Następnym razem proszę o ostrożniejszą jazdę.
Następnym razem proszę o ostrożniejszą jazdę.
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Sob Lut 10 2018, 10:53
Ale Old bardzo ładnie uzasadnil decyzję Punktami l. Jak widać atak był bez overlap i doszlo do kontaktu.
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Sob Lut 10 2018, 11:31
Axe pisze - "Jak widać atak był bez overlapu"
Axe, ale właśnie tego, jako arbitrzy nie wykazaliście, natomiast ja pokazałem wam na filmie, że overlap miałem.
Problem w tym, że ja przedstawiam dowody potwierdzające moje zdanie, a wy stawiacie tylko tezę i w żaden sposób jej nie udowadniacie, a to podstawowy obowiązek arbitra.
Axe, ale właśnie tego, jako arbitrzy nie wykazaliście, natomiast ja pokazałem wam na filmie, że overlap miałem.
Problem w tym, że ja przedstawiam dowody potwierdzające moje zdanie, a wy stawiacie tylko tezę i w żaden sposób jej nie udowadniacie, a to podstawowy obowiązek arbitra.
- mataman
- Posts : 129
Reputacja : 16
Join date : 07/02/2018
Location : Warszawa
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Sob Lut 10 2018, 12:04
GTPL_oldboy1957 napisał:
Ps. Mattaman, a pokaż mi, gdzie pisze, że w tej serii obowiązują także zasady CRC ??? Chyba Ci się coś pomyliło chłopie.
Mówi się "jest napisane"
A.1. Regulamin wyścigowy jest oparty o zasady CRC, określające zachowania się kierowców w wyścigach online, a także o regulaminy wyścigowe FIA.
Natomiast nigdzie nie ma o podważaniu decyzji sędziów.
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Sob Lut 10 2018, 12:30
No przecież tam jest napisane, że regulamin jest oparty o zasady CRC, a nie, że te zasady w tej serii obowiązują. Jest tam też napisane, że regulamin ten jest także oparty o regulaminy wyścigowe FIA, więc czy Twoim zdanie regulaminy te też w tej serii obowiązują?
Pozwól, że Ci odpowiem. Nie! W tej serii nie obowiązują ani zasady CRC, ani regulaminy wyścigowe FIA. W tej serii obowiązuje tylko i wyłącznie Regulamin wyścigowy, którego tekst znajduje się tu: https://psrace.forumpolish.com/t18-zasady-zachowania-sie-na-torze
Co do podważania decyzji sędziów, to znowu pomyliłeś sprawy. Gdyby decyzja sędziów była wydana w oparciu o obowiązujące przepisy, a nie o nieistniejące i gdyby stawiana w niej teza o braku overlapu była przez sędziów poparta jakimś dowodem (zdjęcie, film z wskazaniem miejsca, w którym powinienem mieć overlap, a go nie miałem), to wtedy była by prawidłowa i nikt nie miałby prawa z nią dyskutować. A w sytuacji, w której w ocenie zdarzenia kierujecie się nieistniejącymi w tym wyścigu zasadami CRC i stawiacie tezę o braku overlapu bez jakiejkolwiek próby jej potwierdzenia, to wasz werdykt nadaje się tylko do kosza, bo przez te błędy podważył się sam. Równie dobrze moglibyście napisać, że w tej sytuacji jestem winny, bo przed wyścigiem nie przedstawiłem organizatorowi swojej licencji wyścigowej, a tego wymagają regulaminy FIA.
Pozwól, że Ci odpowiem. Nie! W tej serii nie obowiązują ani zasady CRC, ani regulaminy wyścigowe FIA. W tej serii obowiązuje tylko i wyłącznie Regulamin wyścigowy, którego tekst znajduje się tu: https://psrace.forumpolish.com/t18-zasady-zachowania-sie-na-torze
Co do podważania decyzji sędziów, to znowu pomyliłeś sprawy. Gdyby decyzja sędziów była wydana w oparciu o obowiązujące przepisy, a nie o nieistniejące i gdyby stawiana w niej teza o braku overlapu była przez sędziów poparta jakimś dowodem (zdjęcie, film z wskazaniem miejsca, w którym powinienem mieć overlap, a go nie miałem), to wtedy była by prawidłowa i nikt nie miałby prawa z nią dyskutować. A w sytuacji, w której w ocenie zdarzenia kierujecie się nieistniejącymi w tym wyścigu zasadami CRC i stawiacie tezę o braku overlapu bez jakiejkolwiek próby jej potwierdzenia, to wasz werdykt nadaje się tylko do kosza, bo przez te błędy podważył się sam. Równie dobrze moglibyście napisać, że w tej sytuacji jestem winny, bo przed wyścigiem nie przedstawiłem organizatorowi swojej licencji wyścigowej, a tego wymagają regulaminy FIA.
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Sob Lut 10 2018, 12:37
Mi też ciebie żal musisz jeżdzic z dziecmi jak to sam nazwałes i ludzmi ignorantami nie znsjącymi się na zasadach na prowadzeniu foum i tworzeniu eventow . tak sie zastanawiam to co ty tu robisz idź może gdzie indziej bo ja tez nie mam zamiaru wysłuchiwać Twoich docienk i dziwnych zwrotów, jesteś jedyną osobą która zawsze ma swoje ale. Czekam na Twój kolejny referat i informacje jak to ja sie nie znam .
- Sieniu
- Posts : 39
Reputacja : 5
Join date : 07/02/2018
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Sob Lut 10 2018, 15:55
To ja już się zagubiłem w tym wszystkim zawsze myślałem ba nawet kiedyś zostałem skarcony przez sędziów że overlap to nie jest opóźnienie hamowania w zakręcie gdy już kierowca z przodu wykonuje manewr skrętu tylko uzyskanie go odpowiednio wcześniej czyli np.zrównujesz się z kierowcą którego atakujesz i w tedy on nie ma prawa zamknąć ci drzwi,lub jesteś maska na wysokości jego drzwi ewentualnie obaj jedziecie już w zakręcie,a tutaj moim zdaniem opóźniasz maksymalnie hamowanie gdzie Mietek zaczyna zawężać i pilnuje zewnętrznej bo ja tam jestem czyli jesteśmy w trzech fakt z tej powtórki za dużo nie widać bo perspektywa jest ciulowa ale uważam że opóźniłeś hamowanie i winna leży po twoje stronie,oczywiście nie musisz się zgodzić z moja oceną to jest tylko moje wolne przemyślenie i opieram się na tych zdjęciach z filmu Mietka
Bardzo stara sprawa dodam że kary nie dostał bo podobno ja opóźniłem hamowanie i miał overlap
https://www.youtube.com/watch?v=Sf9bO6iRbGw
Bardzo stara sprawa dodam że kary nie dostał bo podobno ja opóźniłem hamowanie i miał overlap
https://www.youtube.com/watch?v=Sf9bO6iRbGw
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Sob Lut 10 2018, 17:12
Sieniu, to rzuć jeszcze okiem na film, który ja wrzuciłem i przejrzyj obowiązujący regulamin. Będziesz miał wtedy pełny obraz i wtedy Twoja opinia będzie oparta na wszystkich dostępnych informacjach. A dla mnie jest ona cenna, bo rozsądnie podchodzisz do podobnych sytuacji spornych.
Co do overlapu, to żadne przepisy, w tym obowiązujący tu regulamin wyścigowy i nieobowiązujące tu zasady CRC, nie określają jak ma być on osiągnięty. Określają tylko, co to jest overlap i do jakiego miejsca na torze musi być wypracowany, żeby dawał prawo do swojej linii w zakręcie. W CRC jest to "początek zakrętu", czyli w miejscu, w którym prosta przechodzi w zakręt, a w regulaminie wyścigowym znacznie wcześniej, bo w "punkcie skrętu". Rolą arbitrów jest ustalenie, czy atakujący osiągnął overlap w wymaganym miejscu i nic poza tym. Jeśli osiągnął, to w przypadku kolizji na jego stronie zakrętu (w tym przypadku wewnętrzna) nie może być uznany winnym. Jeśli nie osiągnął, to jest obarczany winą za kolizję niezależnie od miejsca w zakręcie, w którym do tej kolizji doszło. I tak arbitrzy powinni tę sytuację rozpatrywać. Ja nie wykluczam, że można uznać iż wypracowałem swój overlap za późno ale trzeba to wykazać, a nie tylko napisać, że overlapu nie było, choć na moim filmie widać coś zupełnie innego.
Co do overlapu, to żadne przepisy, w tym obowiązujący tu regulamin wyścigowy i nieobowiązujące tu zasady CRC, nie określają jak ma być on osiągnięty. Określają tylko, co to jest overlap i do jakiego miejsca na torze musi być wypracowany, żeby dawał prawo do swojej linii w zakręcie. W CRC jest to "początek zakrętu", czyli w miejscu, w którym prosta przechodzi w zakręt, a w regulaminie wyścigowym znacznie wcześniej, bo w "punkcie skrętu". Rolą arbitrów jest ustalenie, czy atakujący osiągnął overlap w wymaganym miejscu i nic poza tym. Jeśli osiągnął, to w przypadku kolizji na jego stronie zakrętu (w tym przypadku wewnętrzna) nie może być uznany winnym. Jeśli nie osiągnął, to jest obarczany winą za kolizję niezależnie od miejsca w zakręcie, w którym do tej kolizji doszło. I tak arbitrzy powinni tę sytuację rozpatrywać. Ja nie wykluczam, że można uznać iż wypracowałem swój overlap za późno ale trzeba to wykazać, a nie tylko napisać, że overlapu nie było, choć na moim filmie widać coś zupełnie innego.
- Gebskyt
- Posts : 12
Reputacja : 0
Join date : 07/02/2018
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Sob Lut 10 2018, 17:56
I.4. Próba ataku bez "prawidłowego overlapu" nie jest zabroniona pod warunkiem, że atakujący ma miejsce w zakręcie na taki atak, nie doprowadzi do kontaktu bądź kolizji z atakowanym, nie stworzy dla niego sytuacji niebezpiecznej i w żaden sposób nie zakłóci jego linii jazdy. - o czym dyskusja ?
- Gebskyt
- Posts : 12
Reputacja : 0
Join date : 07/02/2018
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Sob Lut 10 2018, 18:14
"prwawidłowego overlapu" nie miałeś Old, dalej odsyłąmy do punktu I.4.
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Sob Lut 10 2018, 18:44
Ale to, że prawidłowego overlapu nie miałem jest tylko nie popartym żadnym dowodem stwierdzeniem, czyli tym, o czym pisał Mariusz jeszcze na tamtym forum. Mówisz, że śnieg jest zielony ale w żaden sposób tego swojego twierdzenia nie udowadniasz i chcesz żeby wszyscy którzy są od zawsze przekonani o tym, że śnieg jest biały, uwierzyli ci na słowo. Ja pokazałem na filmie, że overlap miałem i oczekuję od arbitrów twierdzących że nie mam racji, że wrzucą film/zdjęcie pokazujące, że się mylę. I tego właśnie nie mogę się doczekać, choć jest to obowiązkiem arbitrów w sytuacjach spornych.
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Sob Lut 10 2018, 18:55
Jest taka ładna paremia łacińska na którą sędziowie powinni się teraz powołać: "to, co oczywiste, nie wymaga dowodu".
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Sob Lut 10 2018, 18:57
Masz rację ale to, co oczywistym nie jest i jest przedmiotem sporu, takiego dowodu wymaga. Ja swój dowód przedstawiłem, arbitrzy nie.
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Sob Lut 10 2018, 19:24
Z tego co widzę, to jedynym argumentem jaki przedstawiłeś jest filmik. Zreszta, tyle osób widzi tu Twoja winę, ja zreszta tez, a jeszcze wymagasz orzeczeń europejskiego trybunału praw człowieka?
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Sob Lut 10 2018, 19:43
A jaki jeszcze dowód trzeba przedstawić poza filmem, na którym widać, że w wymaganym przez regulamin miejscu na torze miałem overlap? Zdjęcie rendgenowskie przepukliny mojej ciotki? Nie domagam się orzeczeń żadnych trybunałów tylko profesjonalizmu od arbitrów, a nie chałtury jaką odstawili.
- Gustaw
- Posts : 111
Reputacja : -1
Join date : 07/02/2018
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Nie Lut 11 2018, 08:28
Old old stary i uparty jesteś strasznie dla ciebie duchem fair Play było w Time trialu napedzanie się poza torem przed startem także możesz nie rozumieć jak zdobyć prawidłowo overlap. Posypać czasem głowę popiołem jak wszystkie osoby mówią że jednak błąd zrobiłeś Ale nie przecież regulamin nie mówi jak zdobyć przewagę ja old zrobiłem to dobrze wszyscy się mylicie jesteście nie profesjonalni a sędziowie to już amatorka takie podejście nie obiektywne.
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Nie Lut 11 2018, 11:46
Nie ma to jak opinia starego druha, specjalisty od regulaminów i zasad wszelakich, mistrza w trudnej sztuce fair play, który przez lata, zgodnie z tą sztuką, ciął wszystkich równo z asfaltem i nawet się nie zająkną jakimiś przeprosinami. Ale zapomniał wół jak cielęciem był, a teraz będzie mi wypominał jedyną sytuację z przed 7 lat i to w dodatku zgodną z obowiązującymi tam zasadami.
No nic, pozostało mi tylko pogratulować arbitrom wydania werdyktu będącego zaprzeczeniem obowiązującego regulaminu, uzasadnienia go nieistniejącym w regulaminie przepisem, nie poparcia swojej decyzji żadnym dowodem, a następnie schowania głowy w piasek, zignorowania wniosku o anulowanie tak kuriozalnego werdyktu i wydanie nowego. To "arcymistrzostwo" arbitrażu nie miało na celu dojścia do prawdy i wyjaśnienia przyczyn, a jedynie miało pokazać staremu oldowi kto tu rządzi. Przy okazji pokazało jak rządzi i to chluby nie przynosi. Za taką postawę JW Jarosław Wielki Kaczyński powinien was od razu przyjąć do PIS-u i dożywotnio zwolnić z płacenia partyjnych składek. Partia ta pełna jest takich "arcymistrzów", więc czulibyście się jak u siebie
Jeszcze raz gratuluję pełnego profesjonalizmu w wykonywaniu trudnego zadania arbitra w wirtualnych wyścigach samochodowych. Pozostaje w nadziei, że sytuacja ta nauczy was czegoś na przyszłość, choć podstaw do takiej nadziei w zasadzie nie ma.
No nic, pozostało mi tylko pogratulować arbitrom wydania werdyktu będącego zaprzeczeniem obowiązującego regulaminu, uzasadnienia go nieistniejącym w regulaminie przepisem, nie poparcia swojej decyzji żadnym dowodem, a następnie schowania głowy w piasek, zignorowania wniosku o anulowanie tak kuriozalnego werdyktu i wydanie nowego. To "arcymistrzostwo" arbitrażu nie miało na celu dojścia do prawdy i wyjaśnienia przyczyn, a jedynie miało pokazać staremu oldowi kto tu rządzi. Przy okazji pokazało jak rządzi i to chluby nie przynosi. Za taką postawę JW Jarosław Wielki Kaczyński powinien was od razu przyjąć do PIS-u i dożywotnio zwolnić z płacenia partyjnych składek. Partia ta pełna jest takich "arcymistrzów", więc czulibyście się jak u siebie
Jeszcze raz gratuluję pełnego profesjonalizmu w wykonywaniu trudnego zadania arbitra w wirtualnych wyścigach samochodowych. Pozostaje w nadziei, że sytuacja ta nauczy was czegoś na przyszłość, choć podstaw do takiej nadziei w zasadzie nie ma.
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Nie Lut 11 2018, 12:27
Fajnie już ulżyło Jeszcze jedna uwaga polityczna i będzie ban bo jak ja dam upust Twojego podejscia przypominający mi podejście PiS do wielu spraw to nam forum zablokują . Ten BAN również tyczy się będzie kolejną nie przyjemną uwagą skierowaną w moją osobę , forum i pracy siędziów . Można nie zgadzac sie z werdyktem ale trzeba mieć jakąś kultuę i wypowiedzieć w kulturalny sposób a widac ty jej nie masz może z racji wieku pozapominało sie . Do rzeczy Twój overlap który tak bronisz rozpoczął się w momencie opóźnienia hamowania . Wieć jak takie cos mozesz nazwac overlapem poprawnym ?? Dla mnie sprawa zamknięta
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Nie Lut 11 2018, 12:50
Ban? A gdzie pisze w regulaminie forum, że nie można tu wspominać o polityce? Na temat tego, co piszesz o overlapie nie będę nawet komentował, bo tym co piszesz sam się ośmieszasz.
Dla mnie sprawa jest zamknięta.
Dla mnie sprawa jest zamknięta.
Re: Dyskusja i Regulamin Lamborghini Super Trofeo
Nie Lut 11 2018, 12:53
wrzuce ci jeszcze raz za co możesz jeszcze go dostać
Fajnie już ulżyło Jeszcze jedna uwaga polityczna i będzie ban bo jak ja dam upust Twojego podejscia przypominający mi podejście PiS do wielu spraw to nam forum zablokują . Ten BAN również tyczy się będzie kolejną nie przyjemną uwagą skierowaną w moją osobę , forum i pracy siędziów . Można nie zgadzac sie z werdyktem ale trzeba mieć jakąś kultuę i wypowiedzieć w kulturalny sposób a widac ty jej nie masz może z racji wieku pozapominało sie . Do rzeczy Twój overlap który tak bronisz rozpoczął się w momencie opóźnienia hamowania . Wieć jak takie cos mozesz nazwac overlapem poprawnym ?? Dla mnie sprawa zamknięta
Fajnie już ulżyło Jeszcze jedna uwaga polityczna i będzie ban bo jak ja dam upust Twojego podejscia przypominający mi podejście PiS do wielu spraw to nam forum zablokują . Ten BAN również tyczy się będzie kolejną nie przyjemną uwagą skierowaną w moją osobę , forum i pracy siędziów . Można nie zgadzac sie z werdyktem ale trzeba mieć jakąś kultuę i wypowiedzieć w kulturalny sposób a widac ty jej nie masz może z racji wieku pozapominało sie . Do rzeczy Twój overlap który tak bronisz rozpoczął się w momencie opóźnienia hamowania . Wieć jak takie cos mozesz nazwac overlapem poprawnym ?? Dla mnie sprawa zamknięta
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|