Wnioski o Kary
+15
marcin2013s
Gustaw
sebaws
Khasius
Starzi535
chrupek686
ErrorPL
mataman
Sieniu
zanetkaraku
KaczyVr6
GTPL_oldboy1957
nvi
sylw3k
axeMaltesse
19 posters
Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wnioski o Kary
Wto Maj 08 2018, 13:00
Zrobił to samo tobie, co jemu Nvi w jego wniosku. Będziemy wyciągać wnioski
- mataman
- Posts : 129
Reputacja : 16
Join date : 07/02/2018
Location : Warszawa
Re: Wnioski o Kary
Wto Maj 08 2018, 13:47
Z tą różnicą, że Nvi popełnił błąd a tutaj mamy świadome poszerzenie toru jazdy na wyjściu przez co doszło do kontaktu.
Proponuję karę jak dla Nvi.
Proponuję karę jak dla Nvi.
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Wnioski o Kary
Wto Maj 08 2018, 14:35
Ale jakoś dziwnym trafem nikt nie zauważył, że atak Starziego był bez overlapu, poprzez opóźnienie hamowania, co zdaniem moich kolegów sędziów jest zabronione, a czego sam kiedyś doświadczyłem ich werdyktem. Na domiar tego, Starzi uderzył w moje auto na wejściu w szykanę, co zmieniło mój tor jazdy i miało wpływ na wyjście z szykany inną linią. Ponieważ nie ucierpiałem i nie straciłem pozycji, nie składałem w tej sytuacji protestu na Starziego, choć jego atak był wbrew zasadom CRC i opinii arbitrów przy takich atakach w poprzednich przypadkach.
Re: Wnioski o Kary
Wto Maj 08 2018, 14:46
Ale to ty się od niego odbijasz bo on ma prawidłowy overlap na dohamowaniu oraz wchodząc w zakręt. Ty scinajac od zewnętrznej się od niego odbijasz raz, a potem wpadasz drugi raz.
- Khasius
- Posts : 34
Reputacja : 6
Join date : 07/02/2018
Re: Wnioski o Kary
Wto Maj 08 2018, 14:49
Bez overlapu... normalnie tak samo jak Error nie wyjechał poza tor...
Dajcie se już spokój z tym "na siłę" tłumaczeniem wszystkiego i przyjmijcie kare jak faceci!
Dajcie se już spokój z tym "na siłę" tłumaczeniem wszystkiego i przyjmijcie kare jak faceci!
- mataman
- Posts : 129
Reputacja : 16
Join date : 07/02/2018
Location : Warszawa
Re: Wnioski o Kary
Wto Maj 08 2018, 15:16
Overlap został uzyskany prawidłowo.
Old złamał przepis cr-2 i cr-2a.
Old złamał przepis cr-2 i cr-2a.
- nvi
- Posts : 30
Reputacja : 2
Join date : 08/02/2018
Re: Wnioski o Kary
Wto Maj 08 2018, 15:59
szczerze mam wrazenie ze w tej lidze/grze/spolecznosci nie mozna normlanie wyprzedzic bez placzu jedyna szansa na wyprzedzenie jak ktos sie rozjebie bo kazde opoznienie hamowania / inna linia jazdy to juz jakies lamiania wymaigawanych zasad z dupy, nikt tak na zywo nie jezdzi jak wy checie zeby bylo "dotkniecie zderzeaczka" OJOJOJJOOJ bidulka - 50 pkt
tragedia
tragedia
Re: Wnioski o Kary
Wto Maj 08 2018, 16:15
nvi napisał:szczerze mam wrazenie ze w tej lidze/grze/spolecznosci nie mozna normlanie wyprzedzic bez placzu jedyna szansa na wyprzedzenie jak ktos sie rozjebie bo kazde opoznienie hamowania / inna linia jazdy to juz jakies lamiania wymaigawanych zasad z dupy, nikt tak na zywo nie jezdzi jak wy checie zeby bylo "dotkniecie zderzeaczka" OJOJOJJOOJ bidulka - 50 pkt
tragedia
Ja tam nie mialem problemu, zeby cie wyprzedzic , co prawda potem mialem spina ale i tak bylo ladnie i czysto. Jak widac mozna. Problem pojawia sie jak jest to na tyle nieczysto, ze ktos traci duzo. Ja tam nie mam problemów jak z kims powalcze bok w bok i toche sie postukamy , dopóki kazdy z nas zostaje na torze po tej walce.
- mataman
- Posts : 129
Reputacja : 16
Join date : 07/02/2018
Location : Warszawa
Re: Wnioski o Kary
Wto Maj 08 2018, 16:37
Jazda w rzeczywistości, a jazda w grze to zupełnie inna bajka. Jest zupełnie inna widoczność i dlatego powstało CRC.
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Wnioski o Kary
Wto Maj 08 2018, 17:57
Nie chciałem w tym temacie ale że wszyscy się tu rozpisali, więc napiszę i ja. Jeśli jednak Seba uzna, że za duży tu bałagan, to proszę przenieść tę dyskusję, w tym i mój poniższy post do innego tematu.
Najpierw o tym, co napisał Mataman, czyli o jednej zmianie linii jazdy podczas obrony na prostej.
Wszystkie przepisy wyścigowe, w tym i CRC pozwalają na jedną zmianę linii jazdy od jednej krawędzi toru do drugiej i POWRÓT NA POPRZEDNIĄ LINIĘ !. To jest prawidłowa obrona pozycji. Tylko w F1 nie można już wrócić na optymalna linię, bo podczas takiego powrotu należy tam zostawić miejsce na szerokość auta dla atakującego. I dokładnie tak pojechałem podczas ataku Starziego, co wyraźnie widać na jego filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=CnYXcnckUcs&feature=youtu.be
W żadnym momencie nie przekroczyłem jakichkolwiek zasad.
Jeśli jednak ktoś uważa, że podczas obrony pozycji nie wolno już wrócić na poprzednią linię lub zmienić toru jazdy w jej kierunku, to niech to powie stewardom FIA i Schumacherowi, bo prawdopodobnie o tym nie wiedzą i nikogo za taką jazdę nie karzą. Ale to są przecież amatorzy i się nie znają tak, jak Matamam i Starzi.
Od 32 sek. do 44 sek.
https://www.youtube.com/watch?v=-Zp_LRr5bFo
To tylko jeden przykład, których można pokazywać setki. Ale po co, skoro i tak wszyscy wiedzą i wielokrotnie widzieli podczas wyścigów w realu, że tak wygląda prawidłowa obrona pozycji. Przepraszam, prawie wszyscy, bo Mataman i Starzi nie wiedzą.
Jeśli chodzi o drugą sytuację, to jeśli atak Starziego i overlap uzyskany poprzez opóźnienie hamowania i wciśnięcie nosa po wewnętrznej, a następnie wjazd w wewnętrzną z przepchnięciem auta, które do tej wewnętrznej miało prawo był prawidłowy, to ja jestem święty turecki, a sędziowie zmieniają zdanie w zależności od tego, czy to ja tak atakuję, czy jestem tak atakowany. Nie chcę tu przypominać kolegom arbitrom tego, co pisali o tak uzyskiwanym overlapie wtedy, gdy to ja tak atakowałem. Przypomnę tylko, że tak uzyskiwany overlap uznawali za nieprawidłowy i obdarzali mnie karami. Ale tym razem to nie ja atakuję, a mnie atakuje Starzi, więc decyzja może być w 100% inna.
Więc popatrzmy jeszcze raz na ten "prawidłowy" atak
https://www.youtube.com/watch?v=6RWwd4b3rUs&feature=youtu.be
A teraz równie "prawidłowy" atak Tomaszana
https://www.youtube.com/watch?v=HQweGWed0Lk
Jak różnica? Ano taka, że Tomaszan wie, że jego atak nie był prawidłowy i po kontakcie poczekał i oddał pozycję, a Starzi nie wie, że zaatakował bez overlapu, wypchnął mnie z linii jazdy do której miałem prawo i jeszcze składa na mnie protest o wyjazd z szykany.
Ale to, że Starzi nie wie, to mały pikuś. Gorsze jest to, że tego samego zdania co Starzi są osoby, które miały w takich samych sytuacjach dokładnie przeciwne zdanie, tylko atakujący był inny.
Przykro mi z tego powodu, bo to nikogo niczego nie nauczy, gdy arbitrzy raz mówią, że białe jest białe, a innym razem, że białe jest czarne, bo to akurat malował oldboy.
Szczerze powiedziawszy, to czy dostanę za te sytuacje jakieś kary jest mi totalnie obojętne. Wkurzająca jest tylko notoryczna ignorancja i niezrozumienie zapisanych w CRC zasad przez takie osoby jak Mataman, który jako arbiter powinien je znać, rozumieć i stosować zawsze tak samo, niezależnie od tego, kto składa protest i na kogo.
Arbitrzy powinni mieć taką wiedzę, żeby tłumaczyć innym zawiłości zasad CRC. To jednak jest trudne, gdy sami mają problem z ich zrozumieniem. Stąd biorą się werdykty sprzeczne z CRC i poparte tylko jedną zasadą, czyli parafrazując Errora - " no i co mi zrobisz, jak nic mi nie zrobisz, bo to ja jestem sędzią"
Najpierw o tym, co napisał Mataman, czyli o jednej zmianie linii jazdy podczas obrony na prostej.
Wszystkie przepisy wyścigowe, w tym i CRC pozwalają na jedną zmianę linii jazdy od jednej krawędzi toru do drugiej i POWRÓT NA POPRZEDNIĄ LINIĘ !. To jest prawidłowa obrona pozycji. Tylko w F1 nie można już wrócić na optymalna linię, bo podczas takiego powrotu należy tam zostawić miejsce na szerokość auta dla atakującego. I dokładnie tak pojechałem podczas ataku Starziego, co wyraźnie widać na jego filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=CnYXcnckUcs&feature=youtu.be
W żadnym momencie nie przekroczyłem jakichkolwiek zasad.
Jeśli jednak ktoś uważa, że podczas obrony pozycji nie wolno już wrócić na poprzednią linię lub zmienić toru jazdy w jej kierunku, to niech to powie stewardom FIA i Schumacherowi, bo prawdopodobnie o tym nie wiedzą i nikogo za taką jazdę nie karzą. Ale to są przecież amatorzy i się nie znają tak, jak Matamam i Starzi.
Od 32 sek. do 44 sek.
https://www.youtube.com/watch?v=-Zp_LRr5bFo
To tylko jeden przykład, których można pokazywać setki. Ale po co, skoro i tak wszyscy wiedzą i wielokrotnie widzieli podczas wyścigów w realu, że tak wygląda prawidłowa obrona pozycji. Przepraszam, prawie wszyscy, bo Mataman i Starzi nie wiedzą.
Jeśli chodzi o drugą sytuację, to jeśli atak Starziego i overlap uzyskany poprzez opóźnienie hamowania i wciśnięcie nosa po wewnętrznej, a następnie wjazd w wewnętrzną z przepchnięciem auta, które do tej wewnętrznej miało prawo był prawidłowy, to ja jestem święty turecki, a sędziowie zmieniają zdanie w zależności od tego, czy to ja tak atakuję, czy jestem tak atakowany. Nie chcę tu przypominać kolegom arbitrom tego, co pisali o tak uzyskiwanym overlapie wtedy, gdy to ja tak atakowałem. Przypomnę tylko, że tak uzyskiwany overlap uznawali za nieprawidłowy i obdarzali mnie karami. Ale tym razem to nie ja atakuję, a mnie atakuje Starzi, więc decyzja może być w 100% inna.
Więc popatrzmy jeszcze raz na ten "prawidłowy" atak
https://www.youtube.com/watch?v=6RWwd4b3rUs&feature=youtu.be
A teraz równie "prawidłowy" atak Tomaszana
https://www.youtube.com/watch?v=HQweGWed0Lk
Jak różnica? Ano taka, że Tomaszan wie, że jego atak nie był prawidłowy i po kontakcie poczekał i oddał pozycję, a Starzi nie wie, że zaatakował bez overlapu, wypchnął mnie z linii jazdy do której miałem prawo i jeszcze składa na mnie protest o wyjazd z szykany.
Ale to, że Starzi nie wie, to mały pikuś. Gorsze jest to, że tego samego zdania co Starzi są osoby, które miały w takich samych sytuacjach dokładnie przeciwne zdanie, tylko atakujący był inny.
Przykro mi z tego powodu, bo to nikogo niczego nie nauczy, gdy arbitrzy raz mówią, że białe jest białe, a innym razem, że białe jest czarne, bo to akurat malował oldboy.
Szczerze powiedziawszy, to czy dostanę za te sytuacje jakieś kary jest mi totalnie obojętne. Wkurzająca jest tylko notoryczna ignorancja i niezrozumienie zapisanych w CRC zasad przez takie osoby jak Mataman, który jako arbiter powinien je znać, rozumieć i stosować zawsze tak samo, niezależnie od tego, kto składa protest i na kogo.
Arbitrzy powinni mieć taką wiedzę, żeby tłumaczyć innym zawiłości zasad CRC. To jednak jest trudne, gdy sami mają problem z ich zrozumieniem. Stąd biorą się werdykty sprzeczne z CRC i poparte tylko jedną zasadą, czyli parafrazując Errora - " no i co mi zrobisz, jak nic mi nie zrobisz, bo to ja jestem sędzią"
Re: Wnioski o Kary
Wto Maj 08 2018, 18:17
Zasadnicza róznica.
Tomek uderza w ciebie i to ty jestes 1 na szykanie.
Ty uderzasz w Starziego, i on jest pierwszy na szykanie.
Dziekuje, zamykam temat do nastepnej rundy.
Jako organizacja jedynie bazujemy na werdyktach sedziów, co jest opisane w taryfikatorze. Adekwatne kary zostana podane w tym dziale d o24h od teraz.
Pozdrawiamy.
Tomek uderza w ciebie i to ty jestes 1 na szykanie.
Ty uderzasz w Starziego, i on jest pierwszy na szykanie.
Dziekuje, zamykam temat do nastepnej rundy.
Jako organizacja jedynie bazujemy na werdyktach sedziów, co jest opisane w taryfikatorze. Adekwatne kary zostana podane w tym dziale d o24h od teraz.
Pozdrawiamy.
Re: Wnioski o Kary
Wto Maj 08 2018, 18:50
ja dodam od siebie że Twoje Oldboy dalsze zachowanie po "niewłaściwym " everlapie Starziego na Tobie jest poprostu CHAMSKIE . Gdzie Ty prosto jedziesz w sekundzie 0:23 ?? na grzyby ?? po tym ujęciu widze że specjalnie to robisz a dając Schumachera na porównanie to słaby
wzór Cham i prostak na torze w stosunku do rywali. Proponuje zacząć jeżdzić bardziej FAIR PLAY i zostawiać sobie miejsce jak ja. Zawsze to robie i wiele innych Osób i nie ma wniosków i niczego .
wzór Cham i prostak na torze w stosunku do rywali. Proponuje zacząć jeżdzić bardziej FAIR PLAY i zostawiać sobie miejsce jak ja. Zawsze to robie i wiele innych Osób i nie ma wniosków i niczego .
Re: Wnioski o Kary
Czw Maj 10 2018, 12:58
Komisja sędziów od kolejnej rundy to:
Mataman
Khasius
Kaczy
Error
Mataman
Khasius
Kaczy
Error
Re: Wnioski o Kary
Sob Maj 12 2018, 10:29
Na wstępie informuje że jeżeli znowu zaczną pojawiać się w tym dziale wpisy nie na temat (tylko wniosek i FILM ) będą one usuwane
Decyzje sędziów
Nvi vs Old = - 5pkt Nvi oraz 1pkt do licencji//Kara czasowa nic tu nie da
Nvi vs Error = +30s do koncowego czasu, jest to drobne przewinienie, 1pkt karny do licencji Error
Chrupek vs Shark = Incydent
Starzi vs Old = +30s i -5 pkt oraz 1pkt karny do licencji Old
Shark biorąc pod uwagę wszystkie filmiki jako upomnienie 1pkt karny do licencji
Decyzje sędziów
Nvi vs Old = - 5pkt Nvi oraz 1pkt do licencji//Kara czasowa nic tu nie da
Nvi vs Error = +30s do koncowego czasu, jest to drobne przewinienie, 1pkt karny do licencji Error
Chrupek vs Shark = Incydent
Starzi vs Old = +30s i -5 pkt oraz 1pkt karny do licencji Old
Shark biorąc pod uwagę wszystkie filmiki jako upomnienie 1pkt karny do licencji
Re: Wnioski o Kary
Pon Maj 14 2018, 13:55
Popiolek:
Witam grono @Sedziowie . Po wczorajszym wyścigu w pokoju B Chciałbym złożyć wniosek o naruszenie zasad odnośnie wczorajszego wypadku z udziałem gracza @skiper271 . Ten wniosek został uzgodniony ze @skiper271 i nie zamierzamy obydwoje skakać sobie do gardeł jednak ustaliliśmy że mniejsza bądź większa kara musisz zostać nałożona. Ale jeżeli chodzi o mnie Prosiłbym po racjonalne i jak najmniej surowe nałożenie kary na @skiper271 . Przebieg sytuacji:
15 minut przed końcem wyścigu próbowałem zdobyć P2 który zajmował Skipper. Przez większość tego czasu aż do wypadku czyli jakieś 5 minut przed końcem wyścigu starałem się wyprzedzić skipera z lewej Bądź z prawej mając większą prędkość na prostej jednak nie wiedzieć czemu za każdym razem byłem blokowany z tej czy innej strony uniemożliwiając bezpieczne wyprzedzenie. Skipper tłumaczył że miał nie włączonego spotera i lusterka wstecznego jednak mimo to wydaje mi się nie Osadzajac go że musiał mieć świadomość że ktoś go goni i próbuję wyprzedzić bo zjeżdżał zawsze tam gdzie ja atakowałem. Koniec końców 5 minut przed końcem wyścigu po linii start-meta znowu miałem lepszą prędkość na prostej i Chciałem skręcić na łuku trzymając się z zewnętrznej strony w prawo jednak Skipper uniemożliwił mi ten manewr i w pewnym momencie Zostałem uderzony w prawy bok wylatując z toru uderzając w bandę i uszkadzając w cały samochód. Auto nie nadawało się do jazdy skręcając bardzo silnie w prawo. Musiałem stracić czas na naprawę spadając na P8. Dodam jeszcze na koniec że Skipper był honorowy zatrzymał się na zwrocie 180 stopni i czekał aż go wyprzedze jednak stwierdziłem że dalsza walka nic nie da więc puściłem go do przodu z racji ogromnych uszkodzeń samochodu.
Witam grono @Sedziowie . Po wczorajszym wyścigu w pokoju B Chciałbym złożyć wniosek o naruszenie zasad odnośnie wczorajszego wypadku z udziałem gracza @skiper271 . Ten wniosek został uzgodniony ze @skiper271 i nie zamierzamy obydwoje skakać sobie do gardeł jednak ustaliliśmy że mniejsza bądź większa kara musisz zostać nałożona. Ale jeżeli chodzi o mnie Prosiłbym po racjonalne i jak najmniej surowe nałożenie kary na @skiper271 . Przebieg sytuacji:
15 minut przed końcem wyścigu próbowałem zdobyć P2 który zajmował Skipper. Przez większość tego czasu aż do wypadku czyli jakieś 5 minut przed końcem wyścigu starałem się wyprzedzić skipera z lewej Bądź z prawej mając większą prędkość na prostej jednak nie wiedzieć czemu za każdym razem byłem blokowany z tej czy innej strony uniemożliwiając bezpieczne wyprzedzenie. Skipper tłumaczył że miał nie włączonego spotera i lusterka wstecznego jednak mimo to wydaje mi się nie Osadzajac go że musiał mieć świadomość że ktoś go goni i próbuję wyprzedzić bo zjeżdżał zawsze tam gdzie ja atakowałem. Koniec końców 5 minut przed końcem wyścigu po linii start-meta znowu miałem lepszą prędkość na prostej i Chciałem skręcić na łuku trzymając się z zewnętrznej strony w prawo jednak Skipper uniemożliwił mi ten manewr i w pewnym momencie Zostałem uderzony w prawy bok wylatując z toru uderzając w bandę i uszkadzając w cały samochód. Auto nie nadawało się do jazdy skręcając bardzo silnie w prawo. Musiałem stracić czas na naprawę spadając na P8. Dodam jeszcze na koniec że Skipper był honorowy zatrzymał się na zwrocie 180 stopni i czekał aż go wyprzedze jednak stwierdziłem że dalsza walka nic nie da więc puściłem go do przodu z racji ogromnych uszkodzeń samochodu.
- sylw3k
- Posts : 10
Reputacja : 2
Join date : 19/02/2018
Re: Wnioski o Kary
Pon Maj 14 2018, 17:57
Składam wniosek na nvilola, za gadanie podczas wyścigu!!
Re: Wnioski o Kary
Wto Maj 15 2018, 10:41
Sędziowie wraz zorganizacja podjeli sie przyjżeniu sie sytuacji Nvi złamania regulaminu za wyjscie z wyścigu w trakacie jego trwania
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Wnioski o Kary
Sro Maj 16 2018, 18:47
Przepraszam, że zapytam. Na czym to potwierdzenie ma polegać? Jeśli na tym, że zniknął z toru w czasie, gdy stał w boksie, to przypominam, że w czasie postoju w boksie można wylecieć z serwera tak samo, jak podczas jazdy po torze. A jeśli na tym, że gra zakomunikowała, że "gracz odszedł", a nie, że "został rozłączony", to akurat w te komunikaty bym nie wierzył, bo akurat w Pcars widziałem już większe zmyłki
Re: Wnioski o Kary
Sro Maj 16 2018, 22:00
Problem w tym że po wyścigu na moje pytanie czemu wyszedł sam powiedziła ze auto żle sie trzymało i wyszedł. Wiec taka sytuacja co miała miejsce jest niedopuszczalna na pokoj A z reszta jak i na pokój B .
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Wnioski o Kary
Sro Maj 16 2018, 22:59
Skoro sam powiedział, że wyszedł, to po kiego to dochodzenie? Regulamin tego zabrania, więc ...
Re: Wnioski o Kary
Sro Maj 16 2018, 23:25
GTPL_oldboy1957 napisał:Skoro sam powiedział, że wyszedł, to po kiego to dochodzenie? Regulamin tego zabrania, więc ...
Podjęte zostały odpowiednie kroki. Ogłoszenie niebawem
Re: Wnioski o Kary
Pią Maj 18 2018, 11:19
Odbylo sie glosowanie w sprawie "kary" dla Nvilol, za chamskie wyjscie z wyscigu.
Jako upomnienie Nvi zostaje przeniesiony do pokoju B, a zastpuje go Gabrielos.
Jezeli sytuacja sie powtórzy, beda podjete ostrzejsze kroki i dzialania.
Kara zostala zaproponowana przez komisje sedziowska.
Niech to bedzie przestroga równiez dla wszystkich którzy opuszczaja wyscigi. W PSRace jest to zachowanie, którego tolerowac nie bedziemy.
Jako upomnienie Nvi zostaje przeniesiony do pokoju B, a zastpuje go Gabrielos.
Jezeli sytuacja sie powtórzy, beda podjete ostrzejsze kroki i dzialania.
Kara zostala zaproponowana przez komisje sedziowska.
Niech to bedzie przestroga równiez dla wszystkich którzy opuszczaja wyscigi. W PSRace jest to zachowanie, którego tolerowac nie bedziemy.
Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|