Ścinanie zakrętów
+3
sebaws
prorock1975
meewosh
7 posters
Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
- prorock1975
- Posts : 59
Reputacja : 2
Join date : 08/02/2018
Location : 3city
Re: Ścinanie zakrętów
Sob Lut 10 2018, 13:20
Czyli poprzedni wyścig można uznać za nieważny
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Ścinanie zakrętów
Sob Lut 10 2018, 13:46
Wobec tego mam pytania.
1. Jeśli zetnę zakręt, czyli przekroczę obowiązujący pkt. 5a regulamin, i gra da mi za to karę, którą sobie zniweluję, zwalniając tylko swoje tempo jazdy, a nie tempo jazdy rywala za plecami, to czy arbiter sprawdzając mój przejazd z własnej inicjatywy, na podstawie pkt.9a lub na czyjś wniosek z protestem da mi karę dodatkową, czy nie?
2. Jeśli w powyższej sytuacji niwelowanie nadanej przez grę kary nastąpi poprzez takie zwalnianie tempa żeby przy okazji zablokować rywala, to czy dostanę od arbitra karę dodatkową, a jeśli tak, to w jaki sposób chcesz udowodnić, że moja wolniejsza jazda i blokowanie rywala jest nieuczciwym sposobem na niwelowanie kary otrzymanej w grze, a nie taktyczną jazdą w celu obrony pozycji? Przypominam, że nie będziesz miał żadnego dowodu na to, że otrzymałem karę w grze.
1. Jeśli zetnę zakręt, czyli przekroczę obowiązujący pkt. 5a regulamin, i gra da mi za to karę, którą sobie zniweluję, zwalniając tylko swoje tempo jazdy, a nie tempo jazdy rywala za plecami, to czy arbiter sprawdzając mój przejazd z własnej inicjatywy, na podstawie pkt.9a lub na czyjś wniosek z protestem da mi karę dodatkową, czy nie?
2. Jeśli w powyższej sytuacji niwelowanie nadanej przez grę kary nastąpi poprzez takie zwalnianie tempa żeby przy okazji zablokować rywala, to czy dostanę od arbitra karę dodatkową, a jeśli tak, to w jaki sposób chcesz udowodnić, że moja wolniejsza jazda i blokowanie rywala jest nieuczciwym sposobem na niwelowanie kary otrzymanej w grze, a nie taktyczną jazdą w celu obrony pozycji? Przypominam, że nie będziesz miał żadnego dowodu na to, że otrzymałem karę w grze.
Re: Ścinanie zakrętów
Sob Lut 10 2018, 16:13
Sam sobie zadajesz pytanie to sam sobie odpowiedz.
Ja już dawno nie wiem o co Ci chodzi. Z mojej strony to koniec dyskusji.
Ja już dawno nie wiem o co Ci chodzi. Z mojej strony to koniec dyskusji.
Re: Ścinanie zakrętów
Sob Lut 10 2018, 16:54
Również uważam, ze temat został już wyczerpany. Widzę w tym momencie takie rozwiązanie:
- W regulaminie dodamy wpis, który będzie wymagał natychmiastowego zbicia kary czasowej za ścięcie zakrętu (Kary zostają)
- Całkowite odpuszczenie gazu na czas niwelowania kary
- w trakcie niwelowania kary osoba nie ma prawa blokować innych na torze i powinna zjechać z Lini wyścigowej. Jeśli się to tego nie zastosuje będzie przewidziana kara.
Oczywiscie do tego dochodzi możliwość wyrywkowego sprawdzenia przejazdów przez arbitra oraz zgłoszenia od innych osób.
Przetestujemy "unieważnienie czasu" nawet jeśli nic to nie wniesie to może będzie podstawą i ułatwieniem przy sprawdzaniu powtórek. Zaznaczy okrążenia na czerwono, którym należy się przyjrzeć.
- W regulaminie dodamy wpis, który będzie wymagał natychmiastowego zbicia kary czasowej za ścięcie zakrętu (Kary zostają)
- Całkowite odpuszczenie gazu na czas niwelowania kary
- w trakcie niwelowania kary osoba nie ma prawa blokować innych na torze i powinna zjechać z Lini wyścigowej. Jeśli się to tego nie zastosuje będzie przewidziana kara.
Oczywiscie do tego dochodzi możliwość wyrywkowego sprawdzenia przejazdów przez arbitra oraz zgłoszenia od innych osób.
Przetestujemy "unieważnienie czasu" nawet jeśli nic to nie wniesie to może będzie podstawą i ułatwieniem przy sprawdzaniu powtórek. Zaznaczy okrążenia na czerwono, którym należy się przyjrzeć.
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Ścinanie zakrętów
Sob Lut 10 2018, 17:54
Najbardziej mnie wkurzają sytuacje gdzie osoba przyparta do muru prostym pytaniem udaje, że nie wie o co mi chodzi i kończy dyskusję. Zadałem pytanie nie sobie, a Tobie Meewosh, jako współorganizatorowi, autorowi regulaminu i arbitrowi w jednym i chciałbym uzyskać odpowiedź, co, jako arbiter, w wymienionych przeze mnie sytuacjach zrobisz. Prostszego pytania już chyba zadać nie można.
Ps. Vulgar, wszystko fajnie ale skąd będziesz miał pewność, że ktoś w jakimś zakręcie dostał karę i po tym zakręcie musi wykonać to, co napisałeś? Przecież wyjeżdżać poza tor w GTS można dość głęboko i kary nie dostać, a na powtórce nie zobaczysz tego, kiedy ktoś dostał karę.
Ps. Vulgar, wszystko fajnie ale skąd będziesz miał pewność, że ktoś w jakimś zakręcie dostał karę i po tym zakręcie musi wykonać to, co napisałeś? Przecież wyjeżdżać poza tor w GTS można dość głęboko i kary nie dostać, a na powtórce nie zobaczysz tego, kiedy ktoś dostał karę.
Re: Ścinanie zakrętów
Sob Lut 10 2018, 18:14
Ale co ja bym Tobie nie odpowiedział i tak będziesz miał pretensje bo wiesz lepiej.
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Ścinanie zakrętów
Sob Lut 10 2018, 18:35
Kolejny raz unikasz odpowiedzi, a to czy ja wiem lepiej nie ma znaczenia, bo decyzja w tych przypadkach będzie Twoja, jako arbitra.
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Ścinanie zakrętów
Sob Lut 10 2018, 18:49
No to odpowiedziałeś. Pełna profeska. Już czekam na kolejne wyścigi i Twoje werdykty w takich sytuacjach.
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Ścinanie zakrętów
Sob Lut 10 2018, 18:59
To samo mógłbym napisać Tobie ale Tobie wolno
Re: Ścinanie zakrętów
Sob Lut 10 2018, 19:12
Dobra. Wasza dyskusja już wyczerpała argumenty, a nadal mamy problem do rozwiązania wiec proszę o rzeczową i konstruktywną rozmowę. Oldboy jeśli chcesz zmiany w regulaminie to proszę zaproponuj konkretna poprawkę i najlepiej napisz jak to ma brzmieć oraz jakie kary przewidujesz za takie zachowania.
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Ścinanie zakrętów
Sob Lut 10 2018, 20:35
Proszę bardzo.
W temacie "... Zapisy", w punkcie "Opcje trasy", w pozycji "kara za skracanie trasy" wpisujemy - BRAK
W temacie "... Regulamin + taryfikator zmieniamy treść punktu 5b na taką:
- 5b. Granicami toru są białe, ciągłe linie na jego krawędziach. Linie należą do toru i poza nimi mogą się znaleźć nie więcej niż dwa koła. Wyjazd więcej niż dwoma kołami poza linie jest przekroczeniem limitu toru i podlega karze.
W temacie " ... Regulamin + taryfikator", do punktu 9c dopisujemy:
- przekraczanie limitu toru
W tym samym temacie, do punktu 9e dopisujemy
- za każde przekroczenie limitu toru będące korzyścią dla sprawcy - kara +5 sek.
- w przypadku odpuszczenia gazu po takim przekroczeniu na ok. 2 sek. kara nie będzie nakładana
I najważniejsze. Dodanie punktu 9 o następującej treści:
- Każdy uczestnik wyścigu ma prawo złożyć protest na zachowanie innego uczestnika, tak na torze, jak i poza nim.
To wszystko. Wystarczy tylko tyle żeby definitywnie rozwiązać problem jazdy poza wyznaczonym limitem toru.
A nawiązując do pewnych propozycji kolegów można do regulaminu dodać po punkcie 5b zdanie:
-Organizator może przed danym wyścigiem określić inne limity toru, niż zdefiniowane w pkt. 5b. Informację o takiej zmianie umieszcza się odpowiednio wcześniej, w stosownym temacie.
Ja osobiście nie jestem zwolennikiem takich zmian limitów toru, bo nie ma takiego toru na którym nie można się zmieścić w jego limicie. Trzeba tylko odpowiednio dostosować prędkość i linię jazdy.
W temacie "... Zapisy", w punkcie "Opcje trasy", w pozycji "kara za skracanie trasy" wpisujemy - BRAK
W temacie "... Regulamin + taryfikator zmieniamy treść punktu 5b na taką:
- 5b. Granicami toru są białe, ciągłe linie na jego krawędziach. Linie należą do toru i poza nimi mogą się znaleźć nie więcej niż dwa koła. Wyjazd więcej niż dwoma kołami poza linie jest przekroczeniem limitu toru i podlega karze.
W temacie " ... Regulamin + taryfikator", do punktu 9c dopisujemy:
- przekraczanie limitu toru
W tym samym temacie, do punktu 9e dopisujemy
- za każde przekroczenie limitu toru będące korzyścią dla sprawcy - kara +5 sek.
- w przypadku odpuszczenia gazu po takim przekroczeniu na ok. 2 sek. kara nie będzie nakładana
I najważniejsze. Dodanie punktu 9 o następującej treści:
- Każdy uczestnik wyścigu ma prawo złożyć protest na zachowanie innego uczestnika, tak na torze, jak i poza nim.
To wszystko. Wystarczy tylko tyle żeby definitywnie rozwiązać problem jazdy poza wyznaczonym limitem toru.
A nawiązując do pewnych propozycji kolegów można do regulaminu dodać po punkcie 5b zdanie:
-Organizator może przed danym wyścigiem określić inne limity toru, niż zdefiniowane w pkt. 5b. Informację o takiej zmianie umieszcza się odpowiednio wcześniej, w stosownym temacie.
Ja osobiście nie jestem zwolennikiem takich zmian limitów toru, bo nie ma takiego toru na którym nie można się zmieścić w jego limicie. Trzeba tylko odpowiednio dostosować prędkość i linię jazdy.
Re: Ścinanie zakrętów
Nie Lut 11 2018, 13:47
Twoja interpretacja do mnie nie przemawia i z prostej przyczyny. GTS to nie jest 100% sim. Pozwala na więcej i możemy starać się to ograniczać, ale nie wyeliminujemy ani nie ograniczymy wszystkiego.
Co do samych zmian w naszym regulaminie czytamy:
Kolejna sprawa kary za ścinanie zakrętów:
Nie widzę powodu dla, którego mam wyłączyć kary za ścinanie zakrętów. Dodatkowo żeby zdyscyplinować osoby które robią to "nagminnie" będą karane dodatkowo. (w regulaminie nie będzie precyzowane ile to jest nagminne. Pozostawiam to do oceny naszym arbitrom)
Bedze to zgłaszane jako wniosek na prośbę innej osoby lub sprawdzane wyrywkowo przez sędziów.
Dodatkowo w regulaminie będzie umieszczony punkt, który będzie regulował zbijanie kar za ścinanie zakrętów (dopóki nie przetestuje wszystkich możliwych scenariuszy,które mam zamiar przetestować nie podaje w jaki sposób to będzie funkcjonowało).
Podsumowując kolejna ligowa runda odbędzie się 21.02 do tego czasu będzie wprowadzona stosowna zmiana w regulaminem która powinna uregulować tą kwestie w sposób wystarczający. Co do osób, które dopuściły się nagminnego ścinania zakrętów podczas pierwszej rundy zostaną ukarane na podstawie pkt 9a oraz 9b obecnego regulaminu.
Co do samych zmian w naszym regulaminie czytamy:
Jak dla mnie ten punkt reguluje ścinanie zakrętów i nie potrzebne nam dodatkowe zapisy. Jeśli gra nakłada kare za ścinanie to robi to własnie w przypadku gdy wszystkie koła znajdują się za linia toru.5b. Stosujemy zasadę dwóch kół na torze. Oznacza to, że respektujemy granice toru jaką jest biała ciągła linia, a nie tarka. Tarki znajdują się z reguły już poza torem.
Kolejna sprawa kary za ścinanie zakrętów:
Nie widzę powodu dla, którego mam wyłączyć kary za ścinanie zakrętów. Dodatkowo żeby zdyscyplinować osoby które robią to "nagminnie" będą karane dodatkowo. (w regulaminie nie będzie precyzowane ile to jest nagminne. Pozostawiam to do oceny naszym arbitrom)
Bedze to zgłaszane jako wniosek na prośbę innej osoby lub sprawdzane wyrywkowo przez sędziów.
Dodatkowo w regulaminie będzie umieszczony punkt, który będzie regulował zbijanie kar za ścinanie zakrętów (dopóki nie przetestuje wszystkich możliwych scenariuszy,które mam zamiar przetestować nie podaje w jaki sposób to będzie funkcjonowało).
Podsumowując kolejna ligowa runda odbędzie się 21.02 do tego czasu będzie wprowadzona stosowna zmiana w regulaminem która powinna uregulować tą kwestie w sposób wystarczający. Co do osób, które dopuściły się nagminnego ścinania zakrętów podczas pierwszej rundy zostaną ukarane na podstawie pkt 9a oraz 9b obecnego regulaminu.
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Ścinanie zakrętów
Nie Lut 11 2018, 16:36
vulgar napisał:Twoja interpretacja do mnie nie przemawia i z prostej przyczyny. GTS to nie jest 100% sim. Pozwala na więcej i możemy starać się to ograniczać, ale nie wyeliminujemy ani nie ograniczymy wszystkiego.
Ale my nie rozmawiamy o wszystkim, a tylko o jeździe zgodnej z pkt.5b regulaminu i taką jazdę możemy zapewnić i ją weryfikować wprowadzając w życie moją propozycję. Skoro zaś gra pozwala na więcej i jest zgoda na to, żeby jechać tak, jak gra pozwala, to zupełnie bezużyteczny jest pkt.5b, bo nikt nie będzie go przestrzegał, gdyż wszyscy będą to "więcej" w grze wykorzystywać i nikt nie będzie mógł mieć do nich i o to pretensji. Bo skoro mogę jechać tak, jak pozwala mi gra, to nie muszę się stosować do pkt.5b.
Co do samych zmian w naszym regulaminie czytamy:
Jak dla mnie ten punkt reguluje ścinanie zakrętów i nie potrzebne nam dodatkowe zapisy.5b. Stosujemy zasadę dwóch kół na torze. Oznacza to, że respektujemy granice toru jaką jest biała ciągła linia, a nie tarka. Tarki znajdują się z reguły już poza torem.
Ten punkt nie do końca reguluje sprawę limitu toru, bo nie określiłeś, czy linia należy do toru, czy też nie, a to spora różnica.
Jeśli gra nakłada kare za ścinanie to robi to własnie w przypadku gdy wszystkie koła znajdują się za linia toru.
Zgoda ale gra także nie nakłada kar w takim przypadku. Więc czy taki przejazd z wszystkimi kołami za linią na jaki pozwala gra ale jakiego zabrania pkt.5b jest przejazdem czystym i nie powodującym zagrożenia karą? Czy może jest przekroczeniem regulaminu i podlega karaniu przez arbitrów?
Kolejna sprawa kary za ścinanie zakrętów:
Nie widzę powodu dla, którego mam wyłączyć kary za ścinanie zakrętów. Dodatkowo żeby zdyscyplinować osoby które robią to "nagminnie" będą karane dodatkowo.
Przy zastosowaniu mojej propozycji, kary w grze są całkowicie zbędne, gdyż limity toru określa pkt.5b a karaniem za jego nieprzestrzeganiem zajmują się arbitrzy. No i unikamy w ten sposób podwójnych kar za to samo przewinienie (raz gra, drugi raz arbiter).
(w regulaminie nie będzie precyzowane ile to jest nagminne. Pozostawiam to do oceny naszym arbitrom)
Bedze to zgłaszane jako wniosek na prośbę innej osoby lub sprawdzane wyrywkowo przez sędziów.
Zapominasz o tym, że jazda poza torem może przynosić zysk ale może także skutkować stratą i to trzeba koniecznie rozróżniać. Gra tego nie robi i nawet jak ktoś wjedzie ci w tył i w skutek tego zetniesz np. szykanę, gra daje ci karę za jazdę poza torem. Więc ważniejszy od samej jazdy poza torem jest powód tej jazdy jak i jej efekt w postaci zysku lub straty. Przy zastosowaniu mojej propozycji nie ma z tym problemu, bo oceniają to arbitrzy. Przy pozostawieniu kar w grze tracisz taką możliwość i jak ktoś zostanie niesłusznie przez grę ukarany, to już tego nie naprawisz.
Dodatkowo w regulaminie będzie umieszczony punkt, który będzie regulował zbijanie kar za ścinanie zakrętów (dopóki nie przetestuje wszystkich możliwych scenariuszy,które mam zamiar przetestować nie podaje w jaki sposób to będzie funkcjonowało).
Dopóki na powtórce nie będzie widać że ktoś w konkretnym zakręcie dostał karę, a na to się nie zanosi, dopóty nie będzie możliwości weryfikacji jej redukowania. Bo nic Ci nie da nawet wiedza o tym, na którym okrążeniu ktoś dostał karę, jeśli nie będziesz wiedział w którym zakręcie ją dostał. Mogę dostać np. 3 kary na jednym okrążeniu i Ty tego wiedzieć nie będziesz. Jedną zredukuję sobie w sposób prawidłowy, a dwie pozostałe jak będę chciał i nawet nie będziesz o tym wiedział.
Podsumowując kolejna ligowa runda odbędzie się 21.02 do tego czasu będzie wprowadzona stosowna zmiana w regulaminem która powinna uregulować tą kwestie w sposób wystarczający.
Daję Ci proste, jednoznaczne i skuteczne rozwiązanie problemu ale jak chcesz testować jakieś dziwolągi, to Twoja strata czasu. Zresztą nie widzę powodu dla którego nie możemy w np. najbliższym wyścigu przetestować mojej propozycji w całości. Ja wiem, że to najlepsze rozwiązanie i wielokrotnie przetestowane w GT5 i GT6 ale nie wiem jak Was o tym przekonać, choć staram się ze wszystkich sił.
Co do osób, które dopuściły się nagminnego ścinania zakrętów podczas pierwszej rundy zostaną ukarane na podstawie pkt 9a oraz 9b obecnego regulaminu.
Te niebieskie dopiski do Twojego postu, to moje, bo nie wiem jak tu można cytować tylko fragment czyjegoś postu, bez konieczności cytowania całości i usuwania niepotrzebnych części tekstu.
Re: Ścinanie zakrętów
Nie Lut 11 2018, 17:24
GTPL_oldboy1957 napisał:vulgar napisał:Twoja interpretacja do mnie nie przemawia i z prostej przyczyny. GTS to nie jest 100% sim. Pozwala na więcej i możemy starać się to ograniczać, ale nie wyeliminujemy ani nie ograniczymy wszystkiego.
Ale my nie rozmawiamy o wszystkim, a tylko o jeździe zgodnej z pkt.5b regulaminu i taką jazdę możemy zapewnić i ją weryfikować wprowadzając w życie moją propozycję. Skoro zaś gra pozwala na więcej i jest zgoda na to, żeby jechać tak, jak gra pozwala, to zupełnie bezużyteczny jest pkt.5b, bo nikt nie będzie go przestrzegał, gdyż wszyscy będą to "więcej" w grze wykorzystywać i nikt nie będzie mógł mieć do nich i o to pretensji. Bo skoro mogę jechać tak, jak pozwala mi gra, to nie muszę się stosować do pkt.5b.
Nie zgodzę się z tym ponieważ, punkt 5b. Jasno określa co jest torem a co nim już nie jest. To wcale nie wyklucza tego, że pojedziesz 4 kołami poza torem to nie dostaniesz kary od arbitra nawet jeśli gra nie da ci za to kary.
Kolejna sprawa jesli chodzi o pkt 5b. Napisałeś:GTPL_oldboy1957 napisał:Ten punkt nie do końca reguluje sprawę limitu toru, bo nie określiłeś, czy linia należy do toru, czy też nie, a to spora różnica.
Proszę przeczytaj jeszcze raz, ponieważ ja traktuje 'limit toru' jako jego granice a pkt 5b jasno ja określa.
5b. Stosujemy zasadę dwóch kół na torze. Oznacza to, że respektujemy granice toru jaką jest biała ciągła linia, a nie tarka. Tarki znajdują się z reguły już poza torem.
Dla wyjaśnienia jeżeli wyjedziesz 4 kołami poza biała linie to jesteś wg pkt 5b. poza granicą toru oraz poza 'limitem toru' czyli wychodzi jak dla mnie wychodzi na jedno (ścinasz zakręt).
Idziemy dalej.Vulgar napisał:Jeśli gra nakłada kare za ścinanie to robi to własnie w przypadku gdy wszystkie koła znajdują się za linia toru.GTPL_oldboy1957 napisał:Zgoda ale gra także nie nakłada kar w takim przypadku. Więc czy taki przejazd z wszystkimi kołami za linią na jaki pozwala gra ale jakiego zabrania pkt.5b jest przejazdem czystym i nie powodującym zagrożenia karą? Czy może jest przekroczeniem regulaminu i podlega karaniu przez arbitrów?
Takie zachowanie jest przekroczeniem nie tylko w stosunku do regulaminu, ale zachowaniem niezgodnym z zasadami fair play. Powinno być karane surowo moim zdaniem przez grę oraz przez arbitra. Dlaczego? Kary w grze maja wymusić czyste przejazdy, żeby osoba zdała sobie sprawę, że obiera zła linie jazdy i należy ja zmienić. Jeśli wyłączymy kary w grze to nieświadome osoby będą kończyły wyścig i na końcu okaże się, że dostały DSQ. Trzeba zaznaczyć, że oprócz ludzi z wieloletnim stażem w ligach są tez tacy, którzy dopiero przecierają szlaki. Dlatego uważam, że powinno się pokazywać co robią źle żeby mogli wyciągać wnioski.
NastepnieGTPL_oldboy1957 napisał:Zapominasz o tym, że jazda poza torem może przynosić zysk ale może także skutkować stratą i to trzeba koniecznie rozróżniać. Gra tego nie robi i nawet jak ktoś wjedzie ci w tył i w skutek tego zetniesz np. szykanę, gra daje ci karę za jazdę poza torem. Więc ważniejszy od samej jazdy poza torem jest powód tej jazdy jak i jej efekt w postaci zysku lub straty. Przy zastosowaniu mojej propozycji nie ma z tym problemu, bo oceniają to arbitrzy. Przy pozostawieniu kar w grze tracisz taką możliwość i jak ktoś zostanie niesłusznie przez grę ukarany, to już tego nie naprawisz.
W tym wypadku zgadzam się z tobą w 100%, ze pozostawienie kar w grze może wpłynąć na tak częstą sytuacje gorzej dla poszkodowanego.
Na zakonczenieGTPL_oldboy1957 napisał:Daję Ci proste, jednoznaczne i skuteczne rozwiązanie problemu ale jak chcesz testować jakieś dziwolągi, to Twoja strata czasu. Zresztą nie widzę powodu dla którego nie możemy w np. najbliższym wyścigu przetestować mojej propozycji w całości. Ja wiem, że to najlepsze rozwiązanie i wielokrotnie przetestowane w GT5 i GT6 ale nie wiem jak Was o tym przekonać, choć staram się ze wszystkich sił.
Dobrze w takim wypadku przetestujmy to przy najbliższym wyścigu ligowym. To rozwiązanie ma swoje plusy i minusy zresztą jak każde. Mam tylko nadzieje, ze po następnym wyścigu nie okaże się ze polowa stawki dostanie DSQ
PS:
Jeśli chcesz cytować do pewnego momentu to musisz umieścić znaczniki na początku i końcu cytowanego tekstu (nick osoby ktora cytujesz napisał:tekst króty cytujesz[quote/]) oczywiście bez otwartych nawiasów ()*
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Ścinanie zakrętów
Nie Lut 11 2018, 19:30
Dobrze w takim wypadku przetestujmy to przy najbliższym wyścigu ligowym. To rozwiązanie ma swoje plusy i minusy zresztą jak każde. Mam tylko nadzieje, ze po następnym wyścigu nie okaże się ze polowa stawki dostanie DSQ
Jeśli wszyscy zostaną uprzedzeni, że jedziemy zgodnie z zapisem pkt.5b regulaminu, a nie tak, jak pozwala gra, to wierzę, że nie będzie żadnej dsq, bo wszyscy będą się pilnować. Tylko muszą także wiedzieć, że to nie gra będzie oceniać ich przejazdy, a arbitrzy z własnej inicjatywy, bądź na skutek złożenia protestu przez któregoś z uczestników.
Re: Ścinanie zakrętów
Nie Lut 11 2018, 19:56
Ale po co? Cytując Olda "wierzę, że nie będzie żadnej dsq, bo wszyscy będą się pilnować". Hyc, problem rozwiązany.
Re: Ścinanie zakrętów
Nie Lut 11 2018, 20:31
GTPL_oldboy1957 napisał:
Dobrze w takim wypadku przetestujmy to przy najbliższym wyścigu ligowym. To rozwiązanie ma swoje plusy i minusy zresztą jak każde. Mam tylko nadzieje, ze po następnym wyścigu nie okaże się ze polowa stawki dostanie DSQ
Jeśli wszyscy zostaną uprzedzeni, że jedziemy zgodnie z zapisem pkt.5b regulaminu, a nie tak, jak pozwala gra, to wierzę, że nie będzie żadnej dsq, bo wszyscy będą się pilnować. Tylko muszą także wiedzieć, że to nie gra będzie oceniać ich przejazdy, a arbitrzy z własnej inicjatywy, bądź na skutek złożenia protestu przez któregoś z uczestników.
Nie zrozum mnie źle ale w zasadzie cala ta dyskusja oparła się na tym żebyś mógł pojechać kolejny wyścig wg swojego pomysłu co do systemu kar i twoje innej interpretacji punktu 5b. Nagle już nic ci nie przeszkadza i nic nie jest do zmiany.
Tak naprawdę problem polega na tym ze osoby które nagminnie ścinały zakręty albo nie przeczytały regulaminu albo liczyły na to ze to nie zostanie wykryte. Gdyby każdy przeczytał regulamin i zastosował się do punktu 5b to nie było by całej tej dyskusji. Dobrze, ze problem został wyciągnięty, ponieważ wg regulaminu sędziowie mogą na to zareagować. Nie zastosowanie się do tego punktu może być ukarane przez organizatora, arbitra lub świadka zdarzenia.
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Ścinanie zakrętów
Nie Lut 11 2018, 20:50
Seba i Meewosh. A kto powiedział, że wszystko trzeba oglądać? Jeśli arbiter będzie chciał, to sobie obejrzy tego, kogo wybierze, a jak nie będzie chciał, to nie obejrzy nikogo. Ale wszyscy będą wiedzieli, że w każdej chwili mogą być obserwowani i będą sie pilnować. Jedyną sytuacją w której arbiter będzie musiał kogoś oglądać, to protest jednego kierowcy w sprawie przejazdów drugiego. I to wszystko.
Vulgar, źle mnie zrozumiałeś. Nie podobało mi się to, w jaki sposób większość osób poruszała się po torze. A wynikało to z nieprecyzyjnej informacji jaką się kierowali. Jedni starali się jechać tak, jak pisze w regulaminie, inni tak, jak pozwalała gra, a jeszcze inni jechali w sposób całkowicie dowolny, a gdy gra dała im karę za cięcie, to ją niwelowali w sposób nie do przyjęcia. Teraz, gdy wszyscy będą wiedzieć, że obowiązujący jest tylko zapis regulaminu i nic poza tym, takie sytuacje już nie powinny się wydarzyć, a jak się wydarzą, to będą ukarane.
Vulgar, źle mnie zrozumiałeś. Nie podobało mi się to, w jaki sposób większość osób poruszała się po torze. A wynikało to z nieprecyzyjnej informacji jaką się kierowali. Jedni starali się jechać tak, jak pisze w regulaminie, inni tak, jak pozwalała gra, a jeszcze inni jechali w sposób całkowicie dowolny, a gdy gra dała im karę za cięcie, to ją niwelowali w sposób nie do przyjęcia. Teraz, gdy wszyscy będą wiedzieć, że obowiązujący jest tylko zapis regulaminu i nic poza tym, takie sytuacje już nie powinny się wydarzyć, a jak się wydarzą, to będą ukarane.
Re: Ścinanie zakrętów
Nie Lut 11 2018, 21:08
9a. Organizator może z własnej inicjatywy, bez wcześniejszego zgłoszenia wniosku przez osoby trzecie, wymierzyć kary za wykroczenia popełnione przez danego kierowcę bądź kierowców, zarówno na torze jak i poza nim.GTPL_oldboy1957 napisał: Jeśli arbiter będzie chciał, to sobie obejrzy tego, kogo wybierze, a jak nie będzie chciał, to nie obejrzy nikogo. Ale wszyscy będą wiedzieli, że w każdej chwili mogą być obserwowani i będą sie pilnować.
Na tym właśnie ten przepis polega. To samo pisałem kilka postów wcześniej tak btw.
- GTPL_oldboy1957
- Posts : 373
Reputacja : 39
Join date : 08/02/2018
Age : 66
Location : Świętochłowice
Re: Ścinanie zakrętów
Nie Lut 11 2018, 23:31
A ja pisałem już znacznie wcześniej, że wiem na czym ten przepis polega i pisałem też, że może budzić pewne zastrzeżenia, w szczególności kierowców których arbiter postanowi z własnej inicjatywy sprawdzić. Zawsze mogą mieć pretensje, że czemu sprawdzasz mnie, a nie tego, tamtego czy jeszcze innego, a oni też przekraczali regulamin.
Ale na takie zastrzeżenia zawsze jest jedna, dobra odpowiedź. Jeśli widziałeś, że ktoś oprócz ciebie też przekraczał przepisy, to zgłoś protest. Tylko pamiętaj, że masz na to 48h po wyścigu
Ale na takie zastrzeżenia zawsze jest jedna, dobra odpowiedź. Jeśli widziałeś, że ktoś oprócz ciebie też przekraczał przepisy, to zgłoś protest. Tylko pamiętaj, że masz na to 48h po wyścigu
- prorock1975
- Posts : 59
Reputacja : 2
Join date : 08/02/2018
Location : 3city
Re: Ścinanie zakrętów
Nie Lut 11 2018, 23:43
Panowie ,proszę was ,podejmijcie już jakąś decyzję, dajcie wszystkim znać, ustalcie te zakręty które wg was trudno przejechać bez wyjeżdżania z toru (dla mnie to jest jakaś paranoja ,ale cóż ,wy tu rzadzicie) ....chciałbym sobie już potrenowac zgodnie z regulaminem .
Jeżeli macie problem, zadzwoncie do siebie. ...
Ja będę pierwszy który zgłosi naruszenie regulaminu ... Tym się nie przejmujcie
Jeżeli macie problem, zadzwoncie do siebie. ...
Ja będę pierwszy który zgłosi naruszenie regulaminu ... Tym się nie przejmujcie
- ErrorPL
- Posts : 151
Reputacja : 5
Join date : 07/02/2018
Re: Ścinanie zakrętów
Pon Lut 12 2018, 00:10
No nie ladnie... mamy byc dla siebie pomocni a nie wilkiem patrzec na siebie...
Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|